Måndag 17/1

Hej!
Idag har jag varit i skolan som på alla andra måndagar,
känns lite tråkigt, men man har något att se fram emot: helg!
I skolan hände inget speciellt, vi hade vår första teknik lektion.
Vi ska bygga broar av sugrör.... Det låter kul.
Efter skolan gick jag och en tjej i klassen,
Rebecca med varandra till Sveavägen där hon fortsatte till tunnelbanan
 och jag gick in i en skiv-butik där jag köpte en skiva med Eminem som jag drömt om :)
Jag har lyssnat på hela plattan tre gånger idag....
När jag kom hem hade jag Schacklektion.
Det är något jag håller på med på fritiden.
Jag är inte direkt stolt över det men jag måste.


Kommentarer
Postat av: josefine

kramis <33

2011-01-18 @ 08:34:18
URL: http://joseffinedjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0